تایکو زتلر TYCO ZETTLER

 TYCO ZETTLER
TYCO ZETTLER

سیستم های آدرس پذیر تایکو زتلر TYCO ZETTLER

تایکو زتلر TYCO ZETTLER فن آوری mZX بهترین تجهیزات الکترونیکی آنالوگ و دیجیتال را برای ارائه سریع و دقیق آتش سوزی فراهم می کند .

آدرس دهی حلقه و ارتباط گسترده از طریق حلقه ۲ کیلومتری با استفاده از پروتکل دیجیتال به یک مکان پردازش مرکزی ، قابلیت اطمینان و طول عمر اقتصادی را فراهم می کند. طیف گسترده ای از سنسورها ، صداگیرها و چراغها ، قطعات جانبی و نقاط تماس اطمینان حاصل می کنند که هیچ گونه سازش در هنگام طراحی سیستم وجود ندارد. توسعه نرم افزاری مترقی با فن آوری جدید قدم می گذارد و طیف گسترده ای از قطعات یدکی موجود در کنار سازگاری به عقب عمر طولانی و حداکثر بازده سرمایه گذاری را تضمین می کند.

کنترل پانل
کنترل پانل

کنترل پانل

پانل های آدرس پذیر MZX ، مناسب برای تمام اندازه های سیستم از یک پنل منفرد و ۱۲۵ دستگاه گرفته تا شبکه ای از ۹۹ پنل و حداکثر ۹۹۰۰۰ دستگاه را در اختیار شما قرار می دهد. رابط کاربری ساده و در عین حال قدرتمند برای همه پانل ها معمول است ، ساخت و ساز ماژولار امکان ارتقاء و پسوند ها را فراهم می کند . طیف وسیعی از گزینه های تکرار شونده برای آن مواقع مهم است که کوچک و باهوش بودن کلید است. هر دو نسخه سطح نصب شده و فلاش در دسترس هستند و یک صفحه شاسی قابل جابجایی نصب آسان و ایمن را تسهیل می کند. یک CD ROM آموزش اپراتور با هر صفحه که امکان آموزش مداوم را برای کسانی که نیاز به دانستن دارند فراهم شده است.

کنترل پانل
کنترل پانل

کنترل از راه دور

کلیه سیستم های محافظت از املاک باید به یک مرکز کنترل از راه دور متصل شوند ، به خصوص اگر بطور مداوم در آن اشغال نشوند. ارتباطات ساده فقط یک راه هستند و موقعیت ها معمولاً برای حضور در یک دارنده کلید نیاز دارند تا قبل از اعزام یک مهندس تحقیق کنند .

اتصالات از راه دور را می توان با استفاده از اینترنت برقرار کرد که به موجب آن نه تنها مرکز از راه دور قادر به دریافت سیگنال باشد ، بلکه توانایی بازجویی از سیستم در محل را نیزداشته باشد . به دست آوردن دسترسی و انجام اقدامات درمانی کوتاه مدت مانند جداسازی وسیله معیوب .

سیستم مانیتور هشدارها و خطاها را قادر می سازد تا سیستم های سرکوب خالی شده و همچنین نظارت و گزارش عملکردهای مهم دیگر را نیز ردیابی کند. این سیستم همچنین در صورت خرابی  اینترنت قابلیت استفاده از GPRS را نیز دارد.

تایکو زتلر TYCO ZETTLER
تایکو زتلر TYCO ZETTLER
تایکو زتلر TYCO ZETTLER
تایکو زتلر TYCO ZETTLER
تایکو زتلر TYCO ZETTLER
تایکو زتلر TYCO ZETTLER

دتکتورها

دتکتورها و سنسورهای MZX بهترین ها را در این فنآوری با نرم افزار قدرتمندی که امکان شناسایی آتش را با توجه به همه خطرات و تمام سناریوهای ممکن فراهم می کند ، ادغام می کنند. این نرم افزار اجازه می دهد تا با توجه به ساختمان ، فضای اشغال آن و در نتیجه ریسک ، بهینه سازی آن تشخیص داده شود.

تغییر حالت های تشخیص ، تغییر حساسیت و تغییر علت و معلول همه ویژگی هایی هستند که در زیر کلید عملکرد اپراتور حالت روز / شب موجود هستند. فن آوری های تشخیص شامل مونوکسید کربن ، دود ، گرما و شعله است که برخی از آنها در الگوریتم های قدرتمند برای ارائه سریع تشخیص و کاهش آلارم های ناخواسته ، حتی در سخت ترین محیط ها ، ترکیب شده اند.

دو برد مختلف گزینه هایی با و بدون عایق اتصال کوتاه و ارتباطات مادون قرمز دو طرفه را ارائه می دهد. انتخابی از ده رنگ استاندارد در دسترس است و ردیاب ها می توانند در طیف وسیعی از پایه های صدا / چراغ قرار گیرند.

850 830 detector
۸۵۰ ۸۳۰ detector

نقطه تماس

محدوده MCP از نقاط تماس شامل هر دو مدل داخلی و خارجی است. نقاط تماس می تواند خیط و پیت باشد و به عنوان مجموعه ای از صندوق های عقب قابل نصب باشد. دستگاه های ضد ویروس همچنین در دسترس هستند که در اطراف واحد قرار می گیرند و احتمالاً افراد برای انجام فعالیت های مخرب احتمالاً کمتر می شوند.

پنجره فعال سازی نقطه تماس می تواند یک عنصر غیر تکه تکه کننده باشد که بدون هیچ تکه تکه شدن شیشه تمیز می شود ، اما پس از استفاده نیاز به تعویض دارد.

یا یک عنصر تغییر شکل پذیر که می تواند با کلید تنظیم مجدد شود و نیازی به تعویض ندارد.همه مدل ها دارای زنگ انتگرال هستند.علاوه بر آن ، محدوده شامل نقاط تماس DIN دستی برای استفاده در داخل و خارج با مقره اتصال کوتاه است.

MCP
MCP

ماژول های کمکی MZX :

یک بخش اساسی از سبد سیستم های آدرس پذیر هستند.این دستگاه ها می توانند مانیتور ، کنترل و تجهیزات رابط که به آن متصل هستند ، لزوماً جزء لاینفک سیستم آدرس پذیر نیستند.

چند مورد حاوی جداکننده مدار کوتاه هستند که در جداکننده های اضافی و خارجی در آن ذخیره می شود. بعضی از واحدها از حلقه آدرس پذیر تأمین می شوند و به هیچ وجه خارجی نیاز ندارند ، بلکه صرفه جویی در منبع تغذیه و باتری بلکه همچنین منبع تغذیه را نیز صرفه جویی نمی کنند.

ماژول های زیادی وجود دارند که چندین کار را از یک دستگاه واحد انجام می دهند ، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه نصب بسیاری از واحدهای عملکرد تک می شوند.دستگاه هایی برای اتصال آشکارسازهای گاز ، کارخانه شخص ثالث ، شامل برق ، دمپرها و درهای آتش ، دستگاههای ردیابی شخص ثالث و نمودارهای تقلید شده در این محدوده قرار دارند.

ماژول ها را می توان به صورت جداگانه نصب کرد ، به صورت گروهی در یک محفظه منفرد و بر روی راه آهن دیگر یا داخل تجهیزات شخص ثالث قرار داد.

تجهیزات یدکی

عمر سیستم تشخیص آتش سوزی ممکن است بسته به سن تکنولوژی هنگام خریداری سیستم ، مسئله ای باشد. برخی از آنها از فن آوری جدید خسته می شوند که سابقه قبلی زیادی نداشته است. ممکن است دیگران نگران این باشند که فناوری قدیمی ممکن است طی یک یا دو سال از بین برود و جایگزین نسخه جدید شود.

با استفاده از فناوری MZX دیگر نیازی به نگرانی نیست زیرا قطعات یدکی دائما در دسترس هستند و در بیشتر موارد حتی دستگاههای جدید فن آوری نیز می توانند در سیستم های قدیمی تر و بدون هیچگونه کاهش عملکرد نصب شوند.

این طولانی ترین طول عمر ممکن برای یک سیستم ردیابی آتش را تضمین می کند و هزینه بسیار کمی برای مالکیت در مقایسه با برخی از سیستم ها فراهم می کند.

نرم افزار و تجهیزات پروگرمر

سیستم های شناسایی آتش نشانی MZX از مجموعه ای از بسته های نرم افزاری پیشرفته بهره می برند که طراحی ، نصب ، راه اندازی و راه اندازی سیستم را ساده و سرعت بخشیده است MZX Consys یک ابزار برنامه نویسی قدرتمند است که به خصوص برای سیستم های فناوری MZX طراحی شده است.

این اجازه را می دهد تا مهندس راه اندازی به طور کامل سفارشی سازی سیستم های تشخیص آتش MZX برای دیدار با نیازهای خاص مشتریان در حالی که اطمینان از حفظ عملکرد EN54.MXDesigner ابزاری برای طراحی سیستم است که یک رابط کاربری گرافیکی را برای ساده تر کردن طراحی دقیق سیستم های فناوری MZX فراهم می کند MXFlow یک ابزار مهندسی گرافیکی است که برای نمایش اطلاعات پایگاه داده MZX با فرمت Flow Chart طراحی شده است.

MZXRemote یک ابزار نرم افزاری است که به پنل MZX اجازه می دهد تا از یک مکان از راه دور مورد بازجویی و کنترل قرار گیرد. یک ابزار راه اندازی نرم افزاری است که یک روش گرافیکی برای آزمایش و اشکال زدایی برنامه نویسی علت و معلولی را ارائه می دهد.

consys
consys

منابع :

https://www.zettlerfire.com/

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

Translate »