رطوبت سنج مواد پودری

رطوبت سنج

رطوبت سنج مواد پودری

سنسورهای رطوبت آنلاین MoistTech Instant NIR
در رطوبت سنج مواد پودری برای اندازه گیری دقیق رطوبت مواد معدنی ، سیمان ، شن و ماسه و مواد اولیه شیشه .
IR3000 با اطمینان در خطوط فرآیند ، نوار نقاله ، سطل و یا سیلو ادغام شده و کار می کند در جایی که سنسورهای دیگر نمی توانند .

این دستگاه اندازه گیری فوری و بدون تماس رطوبت در حالت خشک و مرطوب را انجام می دهد و میزان رطوبت را بصورت خودکار یا دستی تنظیم می کند تا متناسب با نیاز شما باشد .

تنظیم مقدار رطوبت میتواند با باز و بسته کردن شیر های تناسبی و یا منطقی مقداری آب یا بخار آب را به مواد اضافه میکند . این دستگاه همچنین قادر به اندازه گیری دما و سایر ترکیبات مهم است.
این نوع رطوبت سنج بهترین گزینه عملکردی در مورد آنالایزر رطوبت مواد است.

https://www.instagram.com/p/B9e-W-QDDcG/?utm_source=ig_web_copy_link

رطوبت سنج مواد پودری – سنسورهای رطوبت آنلاین MoistTech Instant NIR


در حالت ایده آل ، یک سیستم کنترل رطوبت باید بتواند رطوبت موجود در مواد اولیه را به طور دقیق تشخیص دهد ، این سیستم بایستی در مراحل مختلف فرآیند تولید به اندازه کافی مقاوم باشد تا در برابر طبیعت خشن و ساینده مواد اولیه و محیط  مقاومت کند.
برخلاف سایر ابزارها این نوع رطوبت سنج می تواند بر روی محصول حتی با وجود شکاف های کوچک در جریان محصول نظارت داشته باشد و بدون تأثیر نور های محیطی میتواند بصورت صحیح به اندازه گیری ادامه دهد .

این سیستم نسبت به تغییرات مواد مانند اندازه ذرات ، ارتفاع و رنگ مواد حساس نیست ، با یکبار کالیبراسیون اولیه همیشه به نحو احسن کار خود را انجام خواهد داد .
فواید….
✓ کیفیت محصول بهبود یافته است
✓ کاهش هزینه انرژی
waste کمتر زباله
✓ ۱۰۰٪ بازرسی محصول
d زمان کمتری
دقت معمولی در مورد رطوبت ۱/۰ است. دامنه آنالوگ معمولی رطوبت ۵-۱۵٪ است. برای بهینه سازی PLC یا ضبط نیازهای خروجی را می توان تنظیم کرد.

رطوبت سنج
رطوبت سنج

شیشه

داشتن سطح مناسب رطوبت در مخلوط های آهک فلدسپار دولومیت کک سیلیس و شیشه طی مراحل مختلف تولید به یک مؤلفه مهم تبدیل شده است . مقدار رطوبت موجود در این مخلوط ها به راحتی می تواند در هزینه ها و کیفیت تولید تاثیر گذار باشد .

محل نصب :

با نصب سنسور در خروجی خشک کن ، یک تولید کننده می تواند به طور مداوم روند را رصد کند و می تواند رطوبت را بصورت دستی یا اتوماتیک فوراً کنترل کند.

ویژگی ها :

دقت معمولی در مورد رطوبت ۱/۰ است. دامنه آنالوگ معمولی رطوبت ۱-۱۰٪ است. برای بهینه سازی PLC یا ضبط نیازهای خروجی را می توان تنظیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا بحث در مورد درخواست خود ، لطفا با دفتر مرکزی ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول لطفا  با ما تماس بگیرید

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

Translate »