معرفی برند Autrol

Autrol

شرکت فرایند پردازان بعنوان نماینده فروش و خدمات این برند توانایی ارایه راه کارهای طراحی مهندسی و تامین تجهیزات ، با  بهترین  قیمت در کشور را دارا می باشد .

نام تجاری ” Autrol ” به عنوان ترانسمیتر هوشمند برای اندازه گیری فشار دیفرانسیل ، فشار گیج ، فشار مطلق ، دما و سطح است که توسط فناوری خاص خود توسط شرکت  DUON System Co.، Ltd. ساخته و ارائه می شود.

این شرکت با تلاش خود  پیشگام و منحصر به فرد تولید کننده ترانسمیتر های هوشمند در کشور کره جنوبی می باشد . از زمان تأسیس آن در سال ۱۹۸۹ است که شامل تجربه در سراسر جهان با کیفیت قابل اعتماد و دارای فناوری پیشرفته است.

دارای استاندارد بین المللی مانند SIL2، CE، FM، ATEX، IEC، DNV-GL، BV، LR، ABS، KR، EAC، Inmetro، KEPIC-EN، ISO9001، ISO14001، OHSAS18001، KCs. است . 

با توجه به ویژگی ها، استانداردها و تکنولوژی های جدید اعم از پروتکل فیلد باس و  هارت این برند توانسته است با برند های اروپایی و امریکایی رقابت کرده و در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی جاهگاه خوبی برای خود باز کرده باشد .

محصولات آترول
محصولات آترول

درباره Autrol

محصولات Autrol Smart Transmitter ،  با تمام ابزارهای موجود در میدان هماهنگ است.

ما راهی برای یافتن بهترین راه حل اندازه گیری در بازار ابزارهای جهانی پیدا کرده ایم. Duon System در ماه مه سال ۱۹۸۹ تأسیس شد. از آن زمان ، ما با موفقیت بیش از ۷۰ پروژه برای DSC (سیستم کنترل توزیع) اجرا کرده بودیم. با این حال ، ما بر توسعه نوع هوشمند متمرکز شده ایم که بخشی اصلی از ابزارهای میدانی است

ترانسمیتر های فشار دیفرانسیل ، فشار گیج ، فشار مطلق ، دما و GWR (رادار موج هدایت شونده) با فناوری خودمان به نام Autrol ثبت کرده ایم .

ترانسمیتر های هوشمند Autrol انواع برنامه های کاربردی را در بیش از ۴۵ کشور با موفقیت در کلاس بالا از سیستم های کیفیت بین المللی در زمینه همراه با پروتکل جهانی ، گواهینامه ها و مقررات بین المللی انجام داده است.

این نتایج کاربران نهایی را راضی کرده است و ما هم به بازار سیستم ابزار Duon و هم به کره افتخار می کنیم زیرا هیچ کس نتیجه ای مانند سیستم دوئون برای ترانسمیتر های هوشمند Autrol در کره نداشت.

منبع : سایت رسمی آترول

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

Translate »