سرمایه گذاری و مشارکت

سرمایه گذاری و مشارکت

سرمایه گذاری و مشارکت

در صنایع داخلی کشور و پذیرش مشارکت و سرمایه گذاری شما درطرحهای پرسود و زود بازده . تولیدات صنعتی در صنایع مختلف در سراسر ایران مدیریت و برتامه ریزی ما در طرح های مشارکتی با استفاده از متخصصین و نیرو های مجرب و توانمند به صورت پیشنهاد طرح ها. طرح نویسی,کسب مجوزات و مصوبه ها,طراحی و ساخت ماشین آلات ,خرید تجهیزات,راه اندازی خطوط تولید,تامین مواد اولیه,تامین و آموزش نیروی کار,دانش فنی,فروش و بازاریابی,جذب سرمایه گذار وشرکاء و…

سرمایه گذاری و مشارکت

طرح های پیشنهادی

طرح های پیشنهادی ما در تمام زمینه های صنعتی شامل صنایع غذایی , دارویی و بهداشتی , کشاورزی و محیط زیست , دامپروری , معدن و راه و ساختمان , تاسیسات , صنایع پلاستیک , چوب,فلز,بتن و صنایع شیمیایی,بازیافت ضایعات,برق و الکترونیک .

این شرکت به استناد تخصص و تجربه علمی و عملی مدیران اصلی خود در حیطه پروژه‌های صنعتی  و شناخت کافی از بازار هدف در زمینه تولیدات ساخت داخل و حمایت از تولید داخل فعالیت می نماید .

مطالعه پروژه های انجام شده مربوط به این متن بر روی لینک کلیک کنید .

توسعه بسترهای تولید

توسعه بسترهای تولید و انتقال دانش فنی، ایجاد بازار فناوری و آماده سازی طرح‌هایی که در هر یک از شاخص های صنایع نوین بر اساس نیاز بازار، قابلیت سرمایه گذاری را داشته باشند برای ایجاد طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری الزام‌آور تشخیص داده شد. بدین منظور برنامه هایی که خروجی آنها، مجموعه ای از طرح‌ها و دانش فنی است، در قالب طرح توجیهی فنی اقتصادی وارد فرآیند سرمایه گذاری برای تولید محصول و در نهایت ایجاد صنایع پیشرفته شد. با اجرای این برنامه ها تلاش شد تا تقاضای بازار فناوری، دانش فنی و طرح‌های قابل سرمایه گذاری افزایش یابد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

Translate »