رطوبت سنج مواد غذایی

رطوبت سنج غذایی

رطوبت سنج مواد غذایی

رطوبت سنج مواد غذایی – سنسورهای رطوبت آنلاین MoistTech Instant NIR
کنترل میزان رطوبت و روغن در چیپس سیب زمینی و میان وعده های غذایی یک مورد مهم برای اپراتورهای فرآیند است. رطوبت بیش از حد ، روغن و کیفیت آن را تحت تأثیر قرار می دهد . با نصب حسگر رطوبت  در منطقه پردازش، تولید کنندگان می توانند به طور مداوم رطوبت و میزان روغن را کنترل کنند تا در صورت لزوم مقدار رطوبت تنظیم شود .

رطوبت سنج مواد غذایی
رطوبت سنجی مواد غذایی


رطوبت سنج مواد غذایی

تولید کنندگان چیپس در تلاش هستند تا بهترین محصولات نهایی را داشته باشند. در ساخت چیپس های سیب زمینی شناختن رطوبت و میزان روغن پس از خروجی سرخ کن  حائز اهمیت است.

زیرا می توانند بر کیفیت و قوام و همچنین طعم ، ظاهر ، پایداری و ماندگاری تأثیر بگذارند. علاوه بر این ، تغییر و رطوبت و روغن بیش از حد در چیپس ها می تواند باعث تغییر رنگ و خارج از مشخصات محصول شود.

آزمایش رطوبت در این مدت باعث می شود تنظیماتی انجام شود تا تولید کنندگان چیپس از بالاترین کیفیت برخوردار باشند.
اینکه محصولات نهایی رطوبت بیش از حد یا بیش از حد کمی داشته باشند ، نگرانی اصلی تولید کنندگان مواد غذایی میان وعده است . زیرا برخی از مواد غذایی با وزن به فروش می رسند و این باعث کاهش هزینه ها می شود. رطوبت بیش از حد می تواند با خاموشی محصول تأثیر بگذارد و باعث بدتر شدن محصول شود و این حتی در رشد باکتری ها و قالب ها نیز بدتر است.

محل نصب :

توصیه می کنیم سنسور را در خروجی اجاق ها و فرها ، نزدیک بسته بندی قرار دهید تا در زمان خنک شدن باعث شود تا زمان غذا تثبیت شود. این سنسور باید چند اینچ بالاتر از تسمه نقاله یا نوار نقاله پیچ نصب شود تا بتواند روند را بطور مداوم کنترل کند و بتواند رطوبت را به صورت دستی یا خودکار در محصول نهایی کنترل کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول لطفا  با ما تماس بگیرید

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

Translate »