فلومتر سیالات در کانال روباز

فلومتر سیالات در کانال روباز

فلومتر سیالات در کانال روباز

فلومتر سیالات در کانال روباز

Open-chanel-flow-meter

برای سیستم نصب دائم فلومتر سیالات در کانال روباز ، یک ساختار سنج لازم است : v-notch ، wear مستطیل شکل و flumes فقط چند نمونه هستند. با این حال ، آنها باید به درستی نصب شوند – در غیر این صورت ، دقت کلی نابود می شود. علاوه بر این ، یک جریان سنج با دقت بالا ، اثرات یک ساختار ضعیف نصب شده را نفی نمی کند و بالعکس. بنابراین بسیار مهم است که یک بررسی جامع قبل از نصب انجام شود. در مورد تاسیسات هیدرومتری موجود ، یک نظرسنجی می تواند هرگونه مشکل هیدرولیکی ، خطاهای راه اندازی کنتور ، حداکثر و حداقل تخلیه را ایجاد کند.

نظارت بر جریان در کانال های باز ، رودخانه ها و نهرها موضوعی پیچیده و با روابط نظری گسترده است. با استفاده از کنتورهای جریان باز کانال قابل حمل یا ثابت ، می توان به طور دقیق جریان های کانال های باز را کنترل کرد. با این حال ، حتی خطاهای نصب یا راه اندازی کوچک می توانند باعث بروز خطاهای بزرگ نمایی شوند. بنابراین بسیار مهم است که چنین دستگاههایی به درستی نصب شده باشند و مطابق با استاندارد های جهانی باشد.

شرکت فرآیند پردازان در سراسر کشور فعالیت می کند و مشاوران و مهندسین هیدرومتریک با نظم و انضباطی را در زمینه نصب ، راه اندازی ، سرویس ، فروش و استخدام تجربه کرده است. این شرکت پاسخ سریع را تضمین می کند ، سرویس نگهداری و نصب تجهیزات، راه اندازی سایت و نظارت بر شروع کار با برند های شاخص جهانی اقدام میکند . نام های تجاری این برندها عبارتند از:

Solatron Mowbrey ، Siemens Milltronics ، VEGA و Druck.

نصب و راه اندازی فلومتر

شرکت فرآیند پردازان می تواند مهندسین هیدرومتریک را برای نصب تجهیزات جداگانه یا تهیه بسته های نظارت بر دبی سیالات از جمله بازیابی اطلاعات روزانه خودکار از طریق بسته راه حل های خود فراهم کند. ما به عنوان متخصصان هیدرومتریک ، خدمات منحصر به فردی را در صنعت دبی سنجی ارائه می دهیم که بسته های مهندسی راه حل اختصاصی را به مشتری ارائه می دهند.


به عنوان مثال ، مشتری که به یک دبی سنج کانال باز از راه دور نیاز دارد تا استاندارد اندازه گیری جریان MCERTS را بهمراه یک لینک خودکار سنجش از راه دور ارائه دهد ، اما نمی داند که برای تهیه بسته کامل باید به کجا مراجعه کند. شرکت فرآیند پردازان در زمینه طراحی سیستم ، دستگاه های جایگزین ، تجهیزات مورد نیاز مشاوره می دهد و بعنوان یک بسته کامل نصب و راه اندازی می کند.

سرویس و کالیبراسیون

بخش خدمات و کالیبراسیون ما می تواند کلیه نیازهای کالیبراسیون شما را انجام دهد. با توجه به پیچیدگی دستگاه های نظارت بر جریان ، ذاتاً مهم است که آنها به طور مرتب سرویس و کالیبراسیون شوند. نظارت بر انطباق ، IPPC ، UWWT ، MCERTS و آژانس محیط زیست از اختیارات قانونی قابل توجهی برخوردار هستند تا اطمینان حاصل شود که تخلیه ها و انتزاعات اعمال می شود. بخش خدمات ما اطمینان حاصل می کند که این اهداف برآورده می شوند.
تجربه:

  • آب و فاضلاب
  • شیمیایی
  • معادن
  • ساخت
  • عرضه محصول
  • اتومبیل
  • خمیر کاغذ و کاغذ
  • خوردنی و آشامیدنی

جهت دانلود اطلاعات فنی روی لینک های زیر کلیک کنید

https://www.instagram.com/p/Bof1yNqhH77/?utm_source=ig_web_copy_link
آموزش فلومتر سیالات در کانال روباز

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول لطفا  با ما تماس بگیرید

منابع ترجمه شده : https://new.siemens.com/global/en/products/automation/process-instrumentation/flow-measurement/ultrasonic/open-channel.html

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

Translate »