دتکتور گاز پرتابل Portable Gas Detector

دتکتور گاز پرتابل Portable Gas Detector

شرکت فرآیند پردازان تولید کننده و نماینده رسمی برند های معتبر دتکتور های گاز می باشد . این برندها دارای تمامی استاندارد های اروپایی در زمینه اندازه گیری گازها اعم از اشتعال زا ، سمی و غیره میباشد این مدارک در آخر مطلب پیوست میگردد . این دتکتور ها معمولا در دو نوع دتکتور گاز پرتابل Portable Gas Detector و دتکتور گاز ثابت Fixed Gas Detector

دتکتورهای گاز معمولا به دو گروه ۱- ( انفجاری ، اشتعال زا ( Combustible Flammable )) 2- (سمی( Toxic ) ) . گاز اکسیژن در این گروهها طبقه بندی نشده است .

در حال حاضر شرکت فرآیند پردازان توانایی تامین و فروش برند های ذیل را نیز دارد .

INTE HENANMSADRAGERHONEYWELLCROWCONBW

دتکتورهای پرتابل ( گازسنج )  برای حفاظت فردی طراحی شده اند. شخصی که این دستگاه را همراه دارد، درصورتیکه با گاز خطرناکی تماس پیدا کند، قبل از اینکه خطر جدی فرد را تهدید کند بوسیله آلارم دستگاه مطلع خطر شده و خود را از محدوده خطر دور میکند.

 

دتکتور گاز پرتابل Portable Gas Detector
اندازه گیری مقدار گاز ها گاز های قابل اشتغال قابل انفجار و سمی
دتکتور گاز پرتابل

این تجهیزات در دو نوع تک سنسوره و ۴ سنسوره تولید می شوند: یعنی برای شناسایی یک نوع گاز و یا ۴ نوع گاز به طورهمزمان.
عموما محیطی عمل می کنند، یعنی اینکه میزان گاز درون محیط اطراف را شناسایی می کنند اما نوعی از آنها هم وجود دارد  که مخصوص نشت یابی طراحی شده اند. گازسنج پرتابل با ۴ سنسور ( Multi Gas Detector ) برای شناسایی همزمان ۴ نوع گاز جهت شناسایی گازهای قابل اشتعال، اکسیژن، مونو اکسید کربن و سولفید هیدورژن به صورت آنی و همزمان. این دستگاه علاوه بر نمایش جداگانه و همزمان میزان غلظت گازهای موجود در محیط ، سطوح آلارم آن برای هر گاز جداگانه و قابل تنظیم است که بصورت صوتی، نوری و لرزشی می باشد . دستگاه دتکتور چند گازه دارای امکاناتی از قبیل لاگ کردن دیتا و ارسال آن به کامپیوتر و تحلیل آن در جداول اکسل می باشد .

https://www.instagram.com/p/B0U7lJZjP0S/?utm_source=ig_web_copy_link
https://www.instagram.com/p/BwuuHmbDYeI/?utm_source=ig_web_copy_link

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول لطفا  با ما تماس بگیرید

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

Translate »